Pagina's

donderdag 1 augustus 2013

Kiko


Dit jaar heb ik 3 maanden in Madrid gewoond. Ik woonde midden in het centrum. Voor de mensen die er bekend zijn, ik woonde 100 meter van de Puerta del Sol af. Midden in een winkelstraat. Voor mij de hemel. Een straat verder ontdekte ik een heel leuk winkeltje met cosmetica. Kiko genaamd. Ik had er nog nooit eerder van gehoord. Ik ging er naar binnen en het was in een klap one of my favorites.

Wat een prachtige winkel was dat. Wanden vol met make-up en huidverzorging. De mooiste aanbiedingen. Ik was er niet meer weg te slaan. Ik heb een paar dingen gekocht. En die wil ik graag even laten zien.




Ik heb daar een heerlijke reinigingmelk gekocht. Het ruikt heel lekker en het doet z'n werk goed. Bij sommige reinigingsmelken krijg ik last van oneffenheden op mijn gezicht maar bij deze heb ik daar helemaal geen last van. Echt een heel fijn product.


Bij de melk heb een bijpassende tonic gekocht. Het handige is dat je de tonic zo op een watje kan sprayen. Ook deze ruikt weer echt super lekker. In combinatie met de melk is dit echt een goed product. Voor het geval dat je denkt dat ik veel tonic gebruik, dat is niet zo. De flacon is gescheurd of ontploft (vanwege de luchtdruk) in het vliegtuig. Dus de rest van de inhoud is terecht gekomen in mijn koffer :(.


Dit heerlijke luchtje heb ik in de aanbieding gekocht. Het was echt maar 5 euro en later zelfs 3.


De flacon ziet er mooi uit. De geur is heerlijk zacht en blijft lang hangen. Gewoon bijna bizar dat ze het voor zo goedkoop kunnen verkopen.


Dit is een mooie lippenstift die ik daar ook heb gekocht. Het zit echt in een leuke verpakking.


Je drukt op de bovenkant waardoor de roze onderkant eruit komt. Zoals je kunt zien kan je de lippenstift er dan zo uittrekken!


Ik heb gekozen voor een mooie roze kleur. De huls en de kleur zijn goed op elkaar afgestemd.


De swatch van de kleur. Deze lippenstift is erg fijn in het gebruik. Hij smeert lekker over je lippen. 1 keer eroverheen is genoeg! De lippenstift hydrateert ook wel. Na gebruik zijn mijn lippen lekker zacht. De kleur blijft erg lang zitten. Ik geloof dat hij 5 euro koste. Dus dat is helemaal niet duur voor de kwaliteit die het met zich meebrengt.


Dit is de 2e lippenstift die ik gekocht heb. Deze was wat goedkoper en van een andere lijn.


Op de foto lijkt de kleur wat donkerder dan ie in het echt is. Dit is meer een nudekleur. En deze verpakking is zoals de meeste lippenstift verpakkingen. Alleen voelt deze wel wat slap aan.


Dit is de swatch van deze kleur. Deze lippenstift is heel anders dan de vorige. Tijdens het opsmeren voelt het korrelig en stroef aan. Ik moet zeggen, niet echt lekker in gebruik. Ook moet je een paar lagen aanbrengen wil je resultaat zien. Volgens mij was deze lippenstift rond de 2 euro.


Dit is echt een superfijn product. Nachtbalsem voor je lippen. Je smeert het op voordat je gaat slapen en de volgende dag heb je weer zijdezachte lippen.


Ik vind het potje er ook echt leuk uitzien. Wit met zilver.


Deze balsem is echt super geconcentreerd dus je hebt maar een klein beetje nodig en dat is genoeg. Je doet er dus ook nog lang mee met 1 zo'n potje. Als je ooit eens naar Kiko gaat dan raad ik je deze zeker aan. Ik heb hem gekocht voor 5 euro. 

Kiko is in de volgende landen verkrijgbaar: Italië, België, Duitsland, Spanje, Frankrijk, Oostenrijk, Portugal en Engeland. 

Wat is jouw favoriete Kiko product? 

Xoxo A. 

4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook in Madrid bij Kiko geweest! Love it. Had 3 nagellakjes en een lipgloss gekocht toen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je in Madrid gewoond hebt! En wat een mooie producten, ik zelf heb niets van Kiko.. ben er heel benieuwd naar & zo op de foto's te zien is het geen slecht merk!

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat was zeker leuk! Als je in een land komt waar ze deze winkel hebben moet je er zeker naar op zoek gaan. Het is echt de moeite waard!

      Verwijderen