Pagina's

maandag 29 juli 2013

Review Max oogschaduw palet Belle


Vandaag ben ik weer even naar de Action geweest. In de buurt waar ik woon zit een hele grote. Het leuke van de Action vind ik de grote variatie producten die ze hebben. Meestal als ik wat nodig heb ga ik eerst even langs de Action en als ze het daar niet hebben dan kijk ik wel weer verder. Ook de grote hoeveelheid A-merken tegen een hele lage prijs vind ik super natuurlijk. 

Vandaag heb ik eens wat uitgebreider naar het make-up schap gekeken. Vaak besteed ik daar niet zoveel aandacht aan maar ik was wel eens benieuwd naar wat ze allemaal hadden. Ik kwam 2 leuke oogschaduw paletjes tegen. Ik besloot ze mee te nemen en er thuis is goed naar te kijken. Eenmaal thuis bedacht ik me om er een review over te schrijven en zo gezegd zo gedaan. Ben je benieuwd naar de oogschaduw van de action? Lees dan snel verder.
Ik heb gekozen voor de kleuren Belle en Venus. Belle zijn meer aardkleuren en Venus zijn redelijk felle kleuren. (De Belle palet review in een volgende post)

Het Belle palet.


In de palette zitten 4 kleuren en een sponsapplicator. Het zijn aardekleuren. Zelf houd ik daar wel van. 


Er zitten gouden accenten in de kleuren. Ook al zie je het bij de zwart niet zo goed, ook daar zitten gouden glittertjes in. 


De kleuren zijn niet aan te brengen met een kwast. Dan komt de oogschaduw los en er blijft bijna niks aan de kwast zelf zitten. Ik heb daarom de sponsapplicator gebruikt. Er zit redelijk veel pigment in de oogschaduw. Wanneer ik de kleuren swatch moet ik er 2 a 3 keer over heen gaan voordat ze goed zichtbaar zijn. Vooral bij de lichtste kleur. Maar op je ogen is de huid natuurlijk toch wat dunner en zachter dus dan moet het geen probleem zijn. 

De verpakking ziet er ook goed en stevig uit. Door het zwarte plastic vind ik het er nog best chiq uitzien.Ik vind de kleuren erg mooi en ze zijn dan ook zeker goed te gebruiken in je dagelijkse make-up.  

Wat ik wel een nadeel vind is dat de sponsapplicator maar 2 kanten heeft waardoor je er altijd nog wat van je zelf moet bijvoegen. Daardoor is ie niet helemaal "compleet". 

Dit palet is te koop bij de Action voor €1,29.

Wat is jouw favoriete oogschaduw palet? 

Xoxo A. 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt mooie kleuren, maar er had net iets meer pigment in moeten zitten. Maarja wat wil je voor zo'n prijs.

    BeantwoordenVerwijderen