Pagina's

woensdag 24 juli 2013

Shoppen!

Zondag heb ik even een snel rondje door de Primark gedaan. Ik was eigenlijk op zoek naar de limited edition collectie maar helaas hadden ze die nog niet binnen. Ook al stond er dat het op 21 juli binnen zou zijn. Baal baal baal. Ik kan dit soort tegenslagen nooit gelijk verwerken dus heb ik eerst 5 minuten nog even staan te stomen.

Maargoed ik heb me hersteld en toch nog even een rondje gedaan. Op de een of andere manier kan ik nooit die winkel uitlopen zonder wat te kopen. En ook dit keer heb ik me weer tegoed gedaan aan een paar kleinigheidjes.

Ik vind deze dingen zo leuk dat ik het graag even wil delen. En wat ook wel erg leuk is, ze hebben heel veel sale! Whoehoeee.

Hieronder de foto´s van mijn nieuwe spulletjes.



De tas was weer lekker gevuld. Ik zal de leukste dingetjes even laten zien.



Een super leuke bh. Een soort halve bustier. De roze lijnen zijn in het echt neon roze maar dat zie je niet zo goed op de foto. Hij was in de sale en is nu maar voor €3,00 te koop.


Ik heb echt superdik haar dus de meeste haarklemmen overleven niet zo lang. Maar ik heb een goede ervaring met deze haarklemmen en ze blijven meestal wel erg goed zitten en begeven niet zo snel. Helemaal leuk zijn deze verschillende designs. Nu voor € 2,00.



Handige bandeau bh. Goed te gebruiken onder witte kleding en shirtjes zonder mouwen (heeft dat een aparte naam? Ik weet het gewoon niet meer) Wat ook ideaal hieraan is is dat er ook nog bandjes bijzitten. En dat allemaal voor maar € 3,00. 


Een setje grote elastieken.Omdat mijn haar zo dik is kan ik ze voor verschillende dingen gebruiken. Bijvoorbeeld voor om een donut. Of gewoon als haarband. Er zitten er veel in en ze kosten €1,50


Kijk wat een leuke printjes!


Een hele mooie statement ketting. Hij is wel wat zwaar maar ik vond het zo mooi dat ik het toch wel graag wilde proberen. Deze ketting kost €6,00.


Nog een close up. 


Superschattige bloemetjes voor in je haar. Leuk voor in de zomer. €1,50 voor een setje. 


Ik zat al lang te twijfelen om een snorrenketting te kopen. Eerst vond ik het niet echt bij me passen maar hoe vaker ik hem zag hoe leuker ik het ging vinden. Zondag was dan eindelijk het moment daar dat ik er eentje tegenkwam en hem kocht. Voor het mooie prijsje van €3,00 was dat goed te doen.


Bij de kassa kwam ik deze make-up kwast nog tegen. Hij kost €2,00. Ik ben erg benieuwd hoe de kwaliteit is van deze kwast. 


Ik was ook op zoek naar zulke pinnen voor in je haar. Ik weet nog niet precies hoe ze werken maar ik ga ze snel uitproberen. Ze kosten maar €1,50 dus ik heb meteen 2 kaartjes gekocht. 


En als laatste. Deze schattige speldjes voor in je haar. Weer met verschillende motiefjes dus passend bij veel outfits. Ze kosten maar €2,00


Dit was het resultaat van mijn shopsessie. 

Xoxo A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten