Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Review Max Palet Venus


Gister heb ik het eerste palet gereviewd, vandaag zal het ik het tweede palet reviewen. Het gaat dit keer om het paletje Venus met de felle kleuren erin. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Ook in dit palet zitten 4 kleuren met een sponsapplicator. Het zijn felle kleuren en meestal draag ik die niet. Ik ben wel erg benieuwd naar hoe de kleuren er op de huid uitzien en misschien ben ik dan overtuigd. 


De kleuren zoals ze in het doosje zitten. De goudachtige kleur vind ik wel echt heel mooi.


Je ziet het niet echt op de foto maar de oogschaduws bevatten kleine glittertjes. Dat geeft het net weer een speelser effect. Hetzelfde als bij het vorige palet, met een kwast kan je de kleuren niet aanbrengen. Daarvoor heb ik weer de bijbehorende sponsapplicator gebruikt. Ik ben er 2 a 3 keer overheen gegaan voor een duidelijk effect.

Zo op het eerste gezicht vind ik de kleuren erg leuk. Ik denk wel dat ik de kleuren alleen zou gebruiken als ik iets speciaals heb. Normaal ben ik meer van de aardetinten dus dan is dit best wel heftig. Toch ben ik er zeker van overtuigd dat ik dit palet eens zal gaan gebruiken.

Dit palet is te koop bij de Action voor €1,29

Xoxo A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten