Pagina's

donderdag 25 juli 2013

Beautybox

Elke maand krijg ik de beautybox binnen. De beautybox is een mooie doos met iedere keer 5 producten daarin. Soms een full size product. Soms een sample. Maar het iedere maand weer een verrassing wat er in zit. Ook deze maand kwam ie weer. Wel een paar weken te laat en met een product dat over datum is maar ik wil toch even laten zien wat er in zat.

Deze maand was het thema Summer Essentials.




Yes, hij is eindelijk binnen!



Het mooie doosje die binnen in de kartonnen doos zit.


Een kortingsbon. Helaas nog niet eens een week geldig dus als ik wat wil uitzoeken moet ik opschieten. 


Mooi ingepakt ik blauwe folie.


En de inhoud. De Eveline lotion is dus helaas over datum. Gelukkig krijg ik een vergelijkbaar product toegestuurd dus dat ik wel weer netjes opgelost. 


Om te beginnen een lekker maskertje. Of tenminste dat denk ik, ik heb het nog niet geprobeerd. Op het begeleidende papiertje staat het volgende:
De beauty Friend Sheet Masks zijn in Azië al vele jaren populair. De maskers zijn gedrenkt in een natuurlijke huidverzorgingemulsie of gel en zitten boordevol voedingsstoffen en biologische ingrediënten voor een stralende, gladdere en mooiere huid. Je kunt het masker ook even in de koelkast leggen voor een extra verkoeling van de huid na een warme dag!

Nou dat beloofd heel wat! Ik ben benieuwd. Deze maskers zijn voor €1,25 per stuk te koop. 


De achterkant van het masker voor het grootste deel in deze tekens. Gelukkig zit er ook een stukje Engels bij.


Ook zit er zonnebrandcrème met spf 15 in. Altijd makkelijk en hij ruikt erg lekker!
In de zomer is er niets belangrijker dan jouw huid goed te beschermen tegen de zon. Deze effectieve zonnebrandcrème van NO-AD bevat een hoogwaardige filter die bescherming biedt tegen UVA en UVB. Het product bevat verzorgende aloë vera extracten, vitamine E en cacaoboter. Daarnaast is deze zonnebrandcrème hypoallergeen, waterproof en zweetbestendig. 

Met mijn Spaanse huid heb ik niet zo snel een zonnebrandcrème nodig. Toch ga ik deze crème de volgende keer dat de zon schijnt lekker opsmeren. Al is het alleen maar om de lekkere geur! 
€4,99 voor 100 ml


Een waterproof mascara is ook altijd makkelijk. En dit keer zit er eentje in van Miners - Maxi Waterproof mascara. 
Geen stranddag compleet zonder een goede waterproof mascara. Niemand wil zich zorgen hoeven maken over make-up tijdens een ontspannend dagje in de zon. Met deze fantastische waterproof mascara van Minors ben je veilig. De mascara is volledig waterdicht, vlekkenvrij en zorgt daarnaast voor een natuurlijke uitstraling. 

Ik ben benieuwd. Ik ga het snel uitproberen. Deze mascara is voor €7,95 te koop.


Subliem Bronze van L'oréal Paris - zelfbruiner doekjes. Dit gebruik ik echt nooit. Ik ben altijd bang dat ik er gekke strepen of vlekken van krijg. Ik weet nog niet of ik hier gebruik van ga maken. 

Blijf je in Nederland en wil de zon zicht niet laten zien? Dan is hier de oplossing! met deze zelfbruiner doekjes van L'oréal creëer jij in een handomdraai een egale, natuurlijke bruine teint. De doekjes zijn geschikt voor alle huidtypes en eenvoudig te gebruiken voor het lichaam en het gezicht. Ook erg geschikt als je jouw mooie kleurtje wil behouden tot ver na de zomer. 

Deze doekjes zijn te koop voor€3,99 en dan krijg je 2 setjes. 

Zo dat was de inhoud van de box. 

Xoxo A. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten