Pagina's

donderdag 11 juli 2013

Sporten

Zoals vele meiden met mij waarschijnlijk, is sporten niet mijn grootste hobby. In gedachte wilde ik wel gaan maar iedere keer schreeuwde mijn favoriete tv-serie dat ik nog echt wel 1 aflevering kon kijken. Die ene aflevering werden er 5 en toen had het natuurlijk ook geen zin meer om te gaan sporten.

Nadat ik op school steeds bijna aan de beademing moest na al die trappen heb ik mezelf er maar van overtuigd dat het toch echt anders moest. Maarja hoe ga je dat doen? Zwoegen in zo'n sportschool had ik al eens gedaan en dat was geen succes. Toen kwam een goede vriend ermee dat hardlopen een van de beste manier was om je conditie te verbeteren (en om af te vallen). Dat had ik weer, moest ik gaan hardlopen! Dat zag ik ook al niet echt zitten.

Maar toen kwam ik achter een superhandig programma! Het heet "hardlopen met Evy". Dit programma heeft als doel dat je in 10 weken 5 kilometer achter elkaar kan hardlopen. Je zet het programma op je telefoon, Ipod of misschien een oude mp3 speler en gaan met die banaan. Telkens zegt de Vlaams sprekende vrouw wat je moet doen. Het wisselt goed af. 1 minuutje hardlopen en dan 1 minuutje lopen. Zo bouw je het steeds verder op. Bij het programma is muziek toegevoegd. Dus je hoeft wat dat betreft nergens meer aan te denken. Alleen nog een fashionable outfit en je bent ready to go.

Op deze site kun je het programma downloaden:
http://rennenmetevy.nl/

Uiteindelijk heb ik mijn luie, zeurderige lichaam van de bank gesleept en ben ik begonnen. En ik moet zeggen het werkt erg stimulerend om iemand in je oor te hebben die precies zegt wat je moet doen. Na iedere les ben ik compleet gesloopt maar ik heb een erg voldaan gevoel als ik weer thuiskom!

Voor alle meiden die net zoals ik geen idee hadden hoe ze moeten beginnen met bijvoorbeeld hardlopen dan is dit programma zeker een aanrader!

Xoxo A.

P.s Hebben jullie nog tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten