Pagina's

donderdag 18 juli 2013

Handige app

Laatst heb ik al een stukje geschreven over sporten. Dat ging toen over hardlopen. Nu heb ik een hele handige app voor bij het sporten!

De app heet Endomondo



De app heeft 2 versies. Een gratis versie en een pro versie. Zelf heb ik de pro versie. Het is supermakkelijk om te gebruiken. Je selecteert welke sport je doet. In mijn geval dus hardlopen. Je drukt op start en je kan gaan beginnen. Als je klaar bent druk je op stop en zijn al je gegevens berekent. Dat ziet er zo uit:

Je ziet de route die je hebt gelopen, hoe lang je er over hebt gedaan, de afstand die je hebt afgelegd en hoe snel je bent geweest. Wat ook leuk is om te zien is hoeveel calorieën je hebt verbrandt. En er staat bij hoeveel je moet drinken aan het einde van je oefening.

Als je benieuwd bent naar deze dingetjes tijdens het sporten zou ik deze app zeker downloaden.

De proversie kost €4,99

Xoxo A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten