Pagina's

dinsdag 16 juli 2013

Oriflame Tender care

Oriflame is een bedrijf dat thuis party's geeft. Ze laten je dan kennis maken met hun producten en geven gelijk een workshop. Op deze manier merk je gelijk welk product jij lekker vind, wat het beste bij jouw huid past en welke je graag wilt kopen. Heel makkelijk dus.

Een tijdje geleden was het voor mij de 2e keer dat ik bij zo'n thuisparty was. Dit keer was het de workshop make-up. Het was erg leuk en ik heb er zeker weer een paar dingen van geleerd. Tijdens zo'n avond krijg je ook de kans om de producten te koop. Ik heb dan ook een paar dingen gekocht. Een aantal producten vind ik zeker de moeite waard om een post over te maken. Dus hou mijn blog in de gaten als je er meer over wilt lezen!

Als eerste ga ik de Tender care reviewen.


Deze balsem zit in een mooi potje met daarop het oude logo van Oriflame erop. Doordat het potje niet zo groot is kan je het makkelijk overal mee naar toe nemen. 



Deze balsem is geschikt voor je hele lichaam. Het verzorgt de droge plekjes. Het is vooral erg fijn voor op je lippen. Je hebt er maar een beetje van nodig en het blijft lang zitten. Het is gemaakt van gemaakt van bijenwas en plantaardige oliën. Het bevat dus geen middeltjes die ervoor zorgen dat je "verslaafd" raakt aan de balsem. 


Je hebt maar een klein beetje van de balsem nodig. Daardoor doe je er erg lang mee.

Ik heb wel een nadeel gevonden aan dit potje. Als je wat langere nagels hebt is het onmogelijk om de balsem er op een fatsoenlijke manier eruit te krijgen. Je hebt dan altijd een stokje of iets nodig omdat anders alles onder je nagels komt te zitten. Dat vind ik wel erg jammer.

Als je last hebt van gescheurde lippen of pijnlijke plekjes op je huid dan verzacht deze balsem. Ik vind het erg fijn om te gebruiken en raad dit dan ook zeker aan.

Dit product is te koop tijdens de Oriflame workshops of op de website. €10,00 per potje. Ik kreeg tijdens de workshop 2 potjes voor €10,00 dus dat was een mooie aanbieding.

Welke lippen balsem vind jij het fijnst? 

Xoxo A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten