Pagina's

woensdag 10 juli 2013

Even voorstellen

Hoi, ik ben Arantxa en ik ben 21 jaar. Ik woon in een klein dorpje in Noord-Holland. In het dagelijkse leven ben ik full-time student. 

Sinds dat ik destijds de Cosmogirl nog iedere maand op de mat kreeg wilde ik eigenlijk al bij een tijdschrift werken. Inmiddels krijg ik maandelijks de Cosmopolitan in de brievenbus en plunder ik regelmatig de Primera, maar dat gevoel van bij een tijdschrift willen werken is nooit verdwenen. Toch ben ik met mijn studie een hele andere richting op gegaan. Toen dacht ik, waarom ga ik niet voor mezelf een soort mini tijdschrift beginnen door middel van een blog. 

Zo gezegd zo gedaan. Hier is ie dan. Mijn persoonlijke blog. Ik zal gaan schrijven over van alles en nog wat. Fashion , beauty, lifestyle en alles wat me verder bezig houd in mijn leventje. 

Verder houd ik erg van fotograferen dus dat komt ook goed van pas. Ik ben een echte levensgenieter en probeer zoveel mogelijk te doen en nieuwe dingen te ontdekken. 

Ik wens je heel veel plezier op mijn blog. 


Voor vragen kun je contact met me opnemen via het contactformulier. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten