Pagina's

vrijdag 12 juli 2013

NYC nagellak

Op de een of andere manier waren mijn rode nagellakjes spontaan verdwenen. Dus ik baande mij weer een weg door de stad op jacht naar een nieuwe, mooie, rode nagellak. (Alsof ik dat heel erg vind) En het is gelukt! Ik ben weer een mooie nagellak rijker.

Ik heb voor de volgende nagellak gekozen:
NYC New York Color minute in de kleur 226 Madison Avenue. 


Het leuke van dit merk is dat de meeste flesjes nagellak allemaal een eigen naam hebben die typisch New Yorks is. Zo hebben ze de namen van straten maar ook van beroemde parken en gebouwen. Zelf ben ik helemaal weg van New York dus ik vind dit een leuke bijkomstigheid.

Ik ben begonnen met een doorzichtige basecoat om mijn nagels te beschermen. Vervolgens heb ik één laag nagellak aangebracht. Deze laag was al erg dekkend. Er zit een grote kwast bij waar veel nagellak in komt. (ook als je het kwastje laat uitlekken) Ik kon daardoor dus ook meerdere nagels lakken zonder de kwast weer in het potje te dopen. Hierdoor moet je wel opletten dat er geen grote druppels afvallen en moet je er goed erg in hebben dat je niet teveel nagellak op je nagel krijgt. Een laagje was dus eigenlijk al genoeg. Ik heb het op sommige plekken nog wel even bijgewerkt of een tweede laagje aangebracht. 


De nagellak droogt snel. Normaal heb ik nog al vaak dat ik dan denk dat het al droog is maar dan heb ik toch al snel stootplekjes. Bij deze nagellak heb ik dat totaal niet. De kleur van de nagellak als deze is opgedroogd is erg mooi. Een goede rode kleur met een mooie glans erover heen.Ik ben erg tevreden over deze nagellak. Ik raad deze nagellak dan ook zeker aan. 


Het mooie is dat deze nagellak nu met korting te koop is bij het Kruidvat! 2 potjes voor maar 4 euro. 


Xoxo A. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten