Pagina's

woensdag 17 juli 2013

Essence nail art express dry drops

Je kent het wel. Je wilt nog even snel je nagels lakken voordat je ergens heen gaat. Mislukking gegarandeerd. Bij mij dan in ieder geval. Regelmatig zit overal nagellak behalve nog op mijn nagels. Eenmaal op mijn bestemming aangekomen verstop ik mijn handen dan maar zoveel mogelijk.

Maar hopelijk is dat nu verleden tijd! Met een beetje geluk heb ik gister een nieuw wondermiddeltje gekocht. Essence Nail art espress dry drops




Met het handige pipetje druppel je 1 of 2 druppeltjes op je nagel. Daardoor droogt je nagellak een stuk sneller. Even wapperen met de handjes en het is droog! Ideaal toch?


Okee. Eerlijk is eerlijk. Je moet niet gelijk in je tas gaan graaien of ,zoals ik, met stoelen enzo gaan lopen sjouwen. Dan verpest je je nagellak wel weer. Maar het feit blijft wel dat het bovenste laagje lak veel sneller droog is. En voor meiden zoals mij, die nog even snel hun nagels willen lakken 10 minuten voordat ze weggaan, is het echt een handig goedje.

Essence nail art express dry drops is nu voor €1,79 te koop. 

Wat is jouw nieuwe topuitvinding?

Xoxo A.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten