Pagina's

zaterdag 13 juli 2013

Boek: Kamer

Een van mijn hobby's is lezen. Ik vind het heerlijk om ,als ik wat tijd voor mezelf heb, lekker onderuit gezakt weg te duiken in een goed boek. En sommige boeken maken wel indruk. Daarom wil ik het even hebben over mijn laatst gelezen boek.

De titel van dat boek is: "Kamer". Geschreven door Emma Donoghue. Op de achterkant van het boek staat het volgende:
De meesterlijke roman over de vijfjarige Jack, zijn moeder Mam, en de kamer waarin zij met zijn tweeën leven. Soms komt Ouwe Nick 's nachts, dan moet Jack in de kast en kraakt het bed. Op een dag vertelt Mam aan Jack dat er buiten Kamer ook een echte wereld is. Een wereld waarmee Jack na hun ontsnapping kennis kan maken.

Het bijzondere van dit boek is dat het verhaal vanuit het kind wordt beschreven. Je ziet dus alles vanuit de ogen van Jack.

In het begin vond ik het wel een raar boek. Ik wist niet zo goed wat ik er nou van moest denken. Maar op de een of andere manier moest ik er in blijven lezen. Je wordt eigenlijk helemaal in het verhaal getrokken. Het is erg beeldend geschreven dus ik kon alles goed voor me zien. Het was net alsof ik er tussen zat. Het boek grijpt je echt aan en je kan niet meer stoppen met lezen.

Dit boek is voor €10,00 te koop bij bol.com

Xoxo A.

Ps. Welk boek ben jij nu aan het lezen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten